Škoda SCALA to całkowicie nowy model o emocjonalnie naładowanym designie i potężnej tożsamości. Jest to również pierwsza Škoda zbudowana na platformie MQB A0 Volkswagen Group.
Nowy samochód to kolejny etap rozwoju języka projektowego Škoda . Pomimo kompaktowych wymiarów zewnętrznych, SCALA oferuje obszerne wnętrze i bardzo duży bagażnik o pojemność aż 467 litrów.
Najnowocześniejsze opcje łączności, bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały są uzupełniane przez szereg zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, które wcześniej oferowane były tylko w pojazdach wyższej klasy.
Co więcej, samochód ma również bardzo atrakcyjne ceny.
Poznajcie więc nowy model Škoda SCALA
Design:
Innowacyjna konstrukcja przednich reflektorów LED i reflektorów tylnych zapewnia, że SCALA zawsze będzie się wyróżniać. na tylnej szybie, zamiast tradycyjnego logo znajduje się duży napis Škoda - jest to pierwszy samochód tej marki z takim oznaczeniem.
Podłużne szyby z piątymi drzwiami i aerodynamicznie ukształtowane czarne, błyszczące koła od 16 do 18 cali kreują sportowy charakter samochodu.
Full LED lights i Infsyotainment:
Nowa generacja :stemów audio-informacyjnych SCALA z wyświetlaczami do 9,2 ”jest uzupełniona przez Virtual Cockpit z wyświetlaczem 10,25”.
SCALA to pierwsza Škoda, która jest zawsze podłączona do Internetu dzięki wbudowanej karcie eSIM. Istnieje również szeroka gama usług Škoda Connect, w tym nowe aplikacje informacyjno-rozrywkowe.
SCALA to pierwsza Škoda ze standardowymi reflektorami LED i tylnymi światłami również w technologii LED.
Bezpieczeństwo przede wszystkim:
Oprócz dziewięciu poduszek powietrznych, bezpieczeństwo pasażerów zwiększa Side Assist.
Gdy samochód zmienia pas ruchu, system ten wykrywa pojazdy nadjeżdżające z tyłu, które są gotowe do wyprzedzania lub znajdują się w martwym punkcie.
Side Assist jest aktywny do zasięgu 70 m, więc może również ostrzegać kierowcę o zagrożeniach na autostradach i drogach ekspresowych.
Sportowa kontrola podwozia:
Nowy opcjonalny system Sport Chassis Control sprawia, że samochód jest jeszcze bardziej sportowy.
Oprócz trybu normalnego, SCALA oferuje również tryb sportowy z bardziej sztywną amortyzacją i podwoziem niższym o 15 mm. jest to świetne rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy lubią dynamiczną jazdę.
Jeżeli jeszcze nie jeździliście nową Škodą SCALA, to czas najwyższy to nadrobić.
Pozytywne wrażenia gwarantowane! :)
Lubisz motoryzację?
Polubisz i nas!
Obserwuj nas na Facebook i bądź na bieżąco!
U nas zawsze ciekawe informacje i gorące newsy!