Autorud Online - kupuj tak, jak Ci wygodnie

Nowy Passat GTE. Nowoczesna mobilność z techniką hybrydową. Jest już w naszej ofercie!

27.08.2019 r.

Co dwa napędy, to nie jeden: mocna hybrydowa jednostka napędowa Passata GTE to połączenie silnika benzynowego z turbodoładowaniem oraz silnika elektrycznego, umożliwiające dynamiczną i oszczędną jazdę. Mamy więc zalety elektrycznej mobilności z zaletami pojazdu dalekobieżnego, dzięki temu, nowy Passat GTE jest obecnie jednym z najbardziej wydajnych modeli klasy średniej. Nawet 55 km tylko na silniku elektrycznym!

Nowy Passat GTE jest już u nas dostępny!

Volkswagen udoskonalił Passata we wszystkich istotnych aspektach, a jest to najlepiej sprzedający się na świecie model klasy średniej (ponad 30 milionów sprzedanych egzemplarzy).

Dotyczy to również w Passacie GTE napędu hybrydowego typu plug-in. Pojemność energetyczna akumulatora została zwiększona o 31 procent do łącznej mocy 13 kWh. Nowy Passat GTE w cyklu NEDC ma zasięg około 70 km, a w cyklu WLTP, który uważany jest za bardzo podobny do codziennego użytkowania, wartość ta sięga nawet 56 km.

Na dłuższych dystansach i przy większych prędkościach, silnik elektryczny wspomaga dodatkowo wydajny silnik TSI, dzięki czemu samochód jest jeszcze bardziej dynamiczny i oczywiście cały czas ekonomiczny. Szczególnie w trybie jazdy GTE jest to najbardziej odczuwalne.

Nowy Passat GTE jest dobrym wyborem dla mieszkańców dużych miast, lub dojeżdżających do pracy. Duża pojemność akumulatora w zupełności wystarcza na pokonanie większości codziennych odległości całkowicie elektrycznie.

Korzystając ze standardowego rozwiązania, akumulator Passata GTE ładowany jest zewnętrznie przez interfejs z przodu (plug-in). Jednak pojazd, może być również ładowany podczas ruchu, dzięki czemu pojemność akumulatora wystarcza na elektryczną jazdę pod koniec dłuższej podróży gdy poruszamy się już po miejscu docelowym.

Teraz ten proces jest jeszcze łatwiejszy. Podczas gdy poprzedni model Passata miał pięć trybów pracy, teraz są tylko trzy:

1. Tryb „EV” (jazda wyłącznie elektryczna),

2. Tryb „GTE” (sportowa jazda z pełną mocą systemu 160 kW / 218 KM, 400 Nm momentu obrotowego i do 222 km / h)

3. Tryb „Hybrid” (automatyczne przełączanie między silnikiem elektrycznym o mocy 85 kW / 115 KM i silnikiem TSI o mocy 115 kW / 156 KM).

Aby naładować akumulator podczas podróży, kierowca w systemie audio-nawigacyjnym aktywuje po prostu tryb „Hybrydowy”. Na ekranie dotykowym pojawi się podzielona na dziesięć segmentów bateria. Kierowca, używając tego wyświetlacza sam decyduje, ile pojemności akumulatora powinno być zarezerwowane do jazdy wyłącznie elektrycznej. Po dotarciu pojazdu do miejsca docelowego akumulator może być ponownie ładowany w tradycyjny sposób z zewnętrznego źródła prądu.

Jedno jest pewne: dzięki większemu elektrycznemu zasięgowi, nowy Passat GTE awansował do prawdziwie wszechstronnego pojazdu, który jest wyjątkowo ekonomiczny na dużych odległościach, a na dystansach do 56 km można nim podróżować całkowicie elektrycznie

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Zapraszamy do nas!

 

Lubisz motoryzację?

Polubisz i nas!

Dołącz do nas na Facebook i bądź na bieżąco!

U nas zawsze ciekawe informacje i gorące newsy!